Ogłoszenie o konkursie na stanowisko
Górzno, dn.31.12.2009 r.
Burmistrz Gminy Górzno
ogłasza nabór na stanowisko
Inspektor ds. rolnictwa, gospodarki gruntami,
ewidencji działalności gospodarczej i mienia komunalnego
Urząd Gminy w Górznie ul. Rynek 1, 87-320 Górzno
1. Wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe
- staż 3 lata
2. Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi komputera,
- referencje z poprzedniego miejsca zatrudnienia,
- deklaracja podjęcia podyplomowych studiów administracyjnych w przypadku innego niż prawnicze wykształcenia kierunkowego
3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- Tworzenie i prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości,
- Opracowywanie informacji o stanie mienia komunalnego,
- Wydawanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
- Dokonywanie scalenia i wymiany gruntów rolnych,
- Dokonywanie scalenia i podziału nieruchomości na terenach objętych skoncentrowanym budownictwem jednorodzinnym,
- Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją i ewidencją mienia komunalnego,
- Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
- Prowadzenie ewidencji sieci handlowej, gastronomicznej i usługowej,
- Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami państwowymi, w sprawach dotyczących ochrony konsumenta,
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- Prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem opinii dotyczącej uruchomienia oraz godzin pracy aptek,
- Oddawanie nieruchomości jednostkom organizacyjnym w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem i dzierżawę oraz użyczenie na cele związane z ich działalnością,
- Przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprzedażą nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste na rzecz ich użytkowników wieczystych,
- Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę,
- Ogłaszanie organizowanie i przeprowadzanie przetargów na nieruchomości,
- Wydawanie decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu nieruchomości komunalnych ( z urzędu lub na wniosek),
- Wydawanie decyzji o przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi na ich wniosek,
- Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowych,
- Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu,
- Wnioskowanie o ujawnienie w księdze wieczystej praw gminy do działek gruntów wydzielonych pod drogi,
- Wypłacanie odszkodowania za działki gruntu, które przeszły na własność gminy, lub co do których gmina uzyskała prawo użytkowania wieczystego, a także z tytułu wygaśnięcia tego prawa,
- Wykonywanie prawa pierwokupu,
- Wnioskowanie o wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego,
- Prowadzenie spraw związanych z określeniem odszkodowania za grunty, urządzenia, które przeszły na własność gminy,
- Przyznawanie pierwszeństwa nabycia lokali ich najemcom lub dzierżawcom,
- Załatwianie roszczeń spółdzielni o ustanowienie prawa użytkowania wieczystego gruntów i przeniesienie prawa własności budynków na nich położonych, które w dniu 5 grudnia 1990 r. były w użytkowaniu spółdzielni,
- Prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem prawa własności garaży i prawa użytkowania wieczystego gruntu pod nimi na rzecz najemców,
- Wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste posiadaczom gruntu, którzy nie legitymują się dokumentami o przekazaniu gruntów wydanymi w formie prawem przewidzianej i nie wystąpili do dnia do dnia 31 grudnia 1988 r. o uregulowanie stanu prawnego
- Podejmowanie decyzji o ustanowieniu, zakresie i warunkach ich użytkowania
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych prawem z zakresu gospodarki mieniem komunalnym.
- Prowadzenie spraw związanych z wykonaniem wyroków w formie odpracowania przez skazanego
- Wydawanie decyzji na wycinkę drzew z własnych zadrzewień,
- Uzgadnianie stanu lasów niepaństwowych,
- Współdziałanie ze Starostwem Powiatowym w sprawie zalesienia gruntów.
- Wykonywanie zarządzeń Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zwalczania wścieklizny u zwierząt.
- Współpraca z Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Roślin przed chorobami i szkodnikami.
- Współpraca z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w sprawie znakowania zwierząt.
- Współpraca z punktami skupu w sprawie organizacji skupu płodów rolnych.
- Wydawanie zezwoleń na uprawę maku niskomorfinowego.
- Zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie.
4. Planowany termin rozpoczęcia pracy: 1 lutego 2010 r.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
6. Uwagi:
1) Dodatkowym atutem będzie orzeczenie o stopniu niepełnosprawniości
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. rolnictwa, gospodarki gruntami, ewidencji działalności gospodarczej i mienia komunalnego, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 stycznia 2010 roku, do godz. 15.00 osobiście lub pocztą na adres Urząd Gminy w Górznie ul. Rynek 1, 87-320 Górzno.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z kandydatami, którzy będą spełniać wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w dniu 22 stycznia 2010 roku w Urzędzie Gminy w Górznie. Oferty kandydatów, którzy nie spełnią wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze zostaną odrzucone, a o przedmiotowym fakcie i przyczynach odrzucenia oferty zostaną powiadomieni pisemnie.
Zgodnie z art. 3 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) -lista kandydatów z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc ich zamieszkania, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu, zostanie upowszechniona po upływie terminu do złożenia dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych http://www.bip.gorzno.pl, i www.gorzno.pl.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych http://bip.gorzno.pl, www.gorzno.pl i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Górznie przez okres co najmniej 3 miesięcy w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Dodatkowych informacji udziela:
Sekretarz Gminy Paweł Kubicz - tel. (0-56) 49 89 249 lub (0-56) 49 88 130.