główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko

Górzno, dn.31.12.2009 r.

Burmistrz Gminy Górzno
ogłasza nabór na stanowisko
Inspektor ds. rolnictwa,  gospodarki  gruntami,
ewidencji działalności gospodarczej i mienia  komunalnego
 

Urząd Gminy w Górznie ul. Rynek 1, 87-320 Górzno


1. Wymagania niezbędne:

  1.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  2.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  5. wykształcenie  wyższe
  6. staż 3 lata  

 2. Wymagania dodatkowe

  1. umiejętność obsługi komputera,
  2. referencje z poprzedniego miejsca zatrudnienia,
  3. deklaracja podjęcia podyplomowych studiów administracyjnych w przypadku innego niż prawnicze wykształcenia kierunkowego  

 3.  Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. Tworzenie i prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości,
  2. Opracowywanie informacji o stanie mienia komunalnego,
  3. Wydawanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
  4. Dokonywanie scalenia i wymiany gruntów rolnych,
  5. Dokonywanie scalenia i podziału nieruchomości na terenach objętych skoncentrowanym budownictwem jednorodzinnym,
  6. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją i ewidencją mienia komunalnego,
  7. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
  8. Prowadzenie ewidencji sieci handlowej, gastronomicznej i usługowej,
  9. Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami państwowymi, w sprawach dotyczących ochrony konsumenta,
  10. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  11. Prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem opinii dotyczącej uruchomienia oraz godzin pracy aptek,
  12. Oddawanie nieruchomości jednostkom organizacyjnym w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem i dzierżawę oraz użyczenie na cele związane z ich działalnością,
  13. Przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprzedażą nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste na rzecz ich użytkowników wieczystych,
  14. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę,
  15. Ogłaszanie organizowanie i przeprowadzanie przetargów na nieruchomości,
  16. Wydawanie decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu nieruchomości komunalnych ( z urzędu lub na wniosek),
  17. Wydawanie decyzji o przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi na ich wniosek,
  18. Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowych,
  19. Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu,
  20. Wnioskowanie o ujawnienie w księdze wieczystej praw gminy do działek gruntów wydzielonych pod drogi,
  21. Wypłacanie odszkodowania za działki gruntu, które przeszły na własność gminy, lub  co do których gmina uzyskała prawo użytkowania wieczystego, a także z tytułu wygaśnięcia tego prawa,
  22. Wykonywanie prawa pierwokupu,
  23. Wnioskowanie o wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego,
  24. Prowadzenie spraw związanych z określeniem odszkodowania za grunty, urządzenia, które przeszły na własność gminy,
  25. Przyznawanie pierwszeństwa nabycia lokali ich najemcom lub dzierżawcom,
  26. Załatwianie roszczeń spółdzielni o ustanowienie prawa użytkowania wieczystego gruntów i przeniesienie prawa własności budynków na nich położonych, które w dniu 5 grudnia 1990 r. były w użytkowaniu spółdzielni,
  27. Prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem prawa własności garaży i prawa użytkowania wieczystego gruntu pod nimi na rzecz najemców,
  28.  Wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste posiadaczom gruntu, którzy nie legitymują się dokumentami o przekazaniu gruntów wydanymi w formie prawem przewidzianej i nie wystąpili do dnia do dnia 31 grudnia 1988 r. o uregulowanie stanu prawnego
  29. Podejmowanie decyzji o ustanowieniu, zakresie i warunkach ich użytkowania
  30. Wykonywanie innych zadań przewidzianych prawem z zakresu gospodarki mieniem komunalnym.
  31. Prowadzenie spraw związanych z wykonaniem wyroków w formie odpracowania przez skazanego
  32. Wydawanie decyzji na wycinkę drzew z własnych zadrzewień,
  33. Uzgadnianie stanu lasów niepaństwowych,
  34. Współdziałanie ze Starostwem Powiatowym w sprawie zalesienia gruntów.
  35. Wykonywanie zarządzeń Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zwalczania wścieklizny u zwierząt.
  36. Współpraca z Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Roślin przed chorobami i szkodnikami.
  37. Współpraca  z  Powiatowym  Lekarzem  Weterynarii w sprawie  znakowania zwierząt.
  38. Współpraca z  punktami  skupu w sprawie  organizacji  skupu płodów  rolnych.
  39. Wydawanie  zezwoleń  na  uprawę  maku  niskomorfinowego.
  40. Zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie.

4.  Planowany termin rozpoczęcia pracy:  1 lutego 2010 r.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. życiorys (CV)
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  4. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,  

6. Uwagi:

1)  Dodatkowym atutem będzie orzeczenie o stopniu niepełnosprawniości

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. rolnictwa,  gospodarki  gruntami,  ewidencji działalności gospodarczej i mienia  komunalnego, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 stycznia 2010 roku, do godz. 15.00   osobiście lub pocztą na adres Urząd Gminy w Górznie ul. Rynek 1, 87-320 Górzno.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Z kandydatami, którzy będą spełniać wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w dniu 22 stycznia 2010 roku w Urzędzie Gminy w Górznie. Oferty kandydatów, którzy nie spełnią wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze zostaną odrzucone, a o przedmiotowym fakcie i przyczynach odrzucenia oferty zostaną powiadomieni pisemnie.

Zgodnie z art. 3 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) -lista kandydatów z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc ich zamieszkania, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu, zostanie upowszechniona po upływie terminu do złożenia dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych
http://www.bip.gorzno.pl, i www.gorzno.pl.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych
http://bip.gorzno.pl, www.gorzno.pl  i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Górznie przez okres co najmniej 3 miesięcy w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

Dodatkowych informacji udziela:
Sekretarz Gminy  Paweł Kubicz - tel. (0-56) 49 89 249 lub (0-56) 49 88 130.