główna zawartość
artykuł nr 1

Sekretarz


e-mail:sekretarz@gorzno.pl

  1. Sekretarz wykonuje zadania wyznaczone przez Burmistrza, w szczególności zapewnia efektywne i sprawne funkcjonowanie Urzędu.
  2. Sekretarz nadzoruje pracę Referatu Organizacyjnego i Kontroli.
  3. W przypadku nieobecności Burmistrza, Sekretarz kieruje bieżącą działalnością Urzędu oraz wykonuje zadania Burmistrza określone w paragrafie 6, z wyłączeniem zadań zastrzeżonych ustawami do wyłącznej jego właściwości.
  4. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,
  • nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji i zapytań radnych,
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
  •  nadzór nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych w ramach różnych form szkolenia,
  • koordynowanie wykonywania przez Urząd zadań dodatkowych wynikających z ustaw, zaleceń i wytycznych (spisy statystyczne itp.),
  •  koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej,
  • wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.