Sekretarz
e-mail:sekretarz@gorzno.pl
- Sekretarz wykonuje zadania wyznaczone przez Burmistrza, w szczególności zapewnia efektywne i sprawne funkcjonowanie Urzędu.
- Sekretarz nadzoruje pracę Referatu Organizacyjnego i Kontroli.
- W przypadku nieobecności Burmistrza, Sekretarz kieruje bieżącą działalnością Urzędu oraz wykonuje zadania Burmistrza określone w paragrafie 6, z wyłączeniem zadań zastrzeżonych ustawami do wyłącznej jego właściwości.
- Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,
- nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji i zapytań radnych,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
- nadzór nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych w ramach różnych form szkolenia,
- koordynowanie wykonywania przez Urząd zadań dodatkowych wynikających z ustaw, zaleceń i wytycznych (spisy statystyczne itp.),
- koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.