główna zawartość
artykuł nr 1

Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy

Burmistrz Gminy Górzno
ogłasza nabór na stanowisko Sekretarza Gminy

Nazwa i adres jednostki:

 
Urząd Gminy Górzno
ul. Rynek 1
87-320 Górzno
 
Stanowisko urzędnicze:
 
Sekretarz Gminy
 
Termin rozpoczęcia pracy: 2 styczeń 2012 r.
 
I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
  1.  posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i/lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.08.223.1458 ze zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w tych jednostkach,
  6. wykształcenie wyższe magisterskie
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  8. zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania,
  9. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
  10. wysoka kultura osobista,
  11. zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
  12. kandydat powinien być bezpartyjny,
  13. znajomość obowiązujących regulacji prawnych w obszarze funkcjonowania administracji samorządowej i postępowania administracyjnego.
 II.   Wymagania dodatkowe: 
  1. samodzielność, kreatywność,
  2. znajomość języków obcych, (preferowany język angielski),
  3. znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Górzno,
  4. znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 oraz CAF
  5. obsługa komputera ze znajomością programów wykorzystywanych w administracji
  6. znajomość i doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych dla gmin, jednostek organizacyjnych oraz organizacji pozarządowych,
  7. wiedza i doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych,
  8. wiedza o Gminie Górzno i jej jednostkach organizacyjnych.
 III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy i warunki pracy:
  1.  kierowanie pracą Urzędu,
  2. opracowywanie  projektów zmian Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego, Statutu,
  3. bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  4. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie i stosownych procedur w tym ich wdrażanie,
  5. sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu i obsługą interesantów,
  6. współpraca w opracowaniu projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
  7. opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy, kart opisu stanowisk pracy,
  8. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  9. przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  10. przygotowanie projektów zarządzeń Burmistrza i projektów uchwał Rady Gminy ,
  11. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
  12. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
  13. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami wyborców,
  14. nadzorowanie kompletowania dokumentacji z prac Rady Gminy,
  15. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz obwieszczeń na terenie Gminy,
  16. przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego aktów prawa miejscowego stanowionych przez organy Gminy.
  17. wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Burmistrza,
  18. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  19. prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Burmistrza,
  20. dekretowanie zgodnie z przeznaczeniem  korespondencji.
  21. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych
  22. przygotowywanie, udostępnianie i dalsze przekazywanie oświadczeń majątkowych.
  23. praca wykonywana w jednostce, zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego, warunki pracy zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i przepisów BHP.
 
III.   Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
  • kserokopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zmianami.) 
IV.   Przebieg postępowania w sprawie naboru:
 
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie z  dopiskiem "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Górznie lub pocztą na adres Urzędu Gminy, ul. Rynek 1, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.12.2011 r. do godz.1500.( decyduje data wpływu do urzędu).
 
Oferty które wpłyną do Urzędu Gminy w Górznie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
 
Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Gminy Górzno w trybie przewidzianym ustawą o pracownikach samorządowych. Kandydat  spełniający  wymogi formalne zostanie poinformowany o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. 
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi nie mniej niż 6%.