Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
ogłasza nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Górzno
ul. Rynek 1
87-320 Górzno
Stanowisko urzędnicze:
Sekretarz Gminy
Termin rozpoczęcia pracy: 2 styczeń 2012 r.
I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i/lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.08.223.1458 ze zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w tych jednostkach,
- wykształcenie wyższe magisterskie
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania,
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
- kandydat powinien być bezpartyjny,
- znajomość obowiązujących regulacji prawnych w obszarze funkcjonowania administracji samorządowej i postępowania administracyjnego.
II. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, kreatywność,
- znajomość języków obcych, (preferowany język angielski),
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Górzno,
- znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 oraz CAF
- obsługa komputera ze znajomością programów wykorzystywanych w administracji
- znajomość i doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych dla gmin, jednostek organizacyjnych oraz organizacji pozarządowych,
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych,
- wiedza o Gminie Górzno i jej jednostkach organizacyjnych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy i warunki pracy:
- kierowanie pracą Urzędu,
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego, Statutu,
- bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
- nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie i stosownych procedur w tym ich wdrażanie,
- sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu i obsługą interesantów,
- współpraca w opracowaniu projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy, kart opisu stanowisk pracy,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- przygotowanie projektów zarządzeń Burmistrza i projektów uchwał Rady Gminy ,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami wyborców,
- nadzorowanie kompletowania dokumentacji z prac Rady Gminy,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz obwieszczeń na terenie Gminy,
- przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego aktów prawa miejscowego stanowionych przez organy Gminy.
- wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Burmistrza,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Burmistrza,
- dekretowanie zgodnie z przeznaczeniem korespondencji.
- nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych
- przygotowywanie, udostępnianie i dalsze przekazywanie oświadczeń majątkowych.
- praca wykonywana w jednostce, zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego, warunki pracy zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i przepisów BHP.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
- kserokopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zmianami.)
IV. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Górznie lub pocztą na adres Urzędu Gminy, ul. Rynek 1, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.12.2011 r. do godz.1500.( decyduje data wpływu do urzędu).
Oferty które wpłyną do Urzędu Gminy w Górznie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Gminy Górzno w trybie przewidzianym ustawą o pracownikach samorządowych. Kandydat spełniający wymogi formalne zostanie poinformowany o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi nie mniej niż 6%.